Vánoce se nezadržitelně blíží a lidé začínají koukat po dárcích pro své blízké. Konkurence mezi internetovými obchody houstne. Jak přilákat zákazníky, aby před Vánocemi zabrousili právě na vaše webové stránky? Hitem posledních let jsou zejména digitální adventní kalendáře.
Různé formy digitálních adventních kalendářů
Digitální adventní kalendáře mohou mít různou podobu. Jedna z oblíbených forem je kvíz. Každý den od 1. prosince můžete zveřejnit nějaký soutěžní úkol. Pokud zákazník zodpoví všechny otázky, dostane na Štědrý den odměnu, například ve formě vašeho produktu.
Další možností je postupně odkrývat políčka, která obsahují nějaké překvapení, jako je mini hra nebo krátký vtipný spot. Pokud chcete podpořit prodej, můžete každý den vyhlásit speciální slevovou akci na konkrétní produkt. Fantasii se meze nekladou.
Digitální adventní kalendáře pro klienty i zaměstnance
Díky digitálnímu adventnímu kalendáři tak máte příležitost získat nové zákazníky a potěšit ty stávající. Ukážete svým klientům, že vaším cílem je, aby byli spokojení.
Plánovací kalendář 2023 a 2024 ke stažení
Najdete v něm:
- Dny v týdnu
- Státem uznané svátky
- Počet týdnů, počet pracovních dní v týdnu
- Počet pracovních dnů a hodin v měsíci a čtvrtletí
Ideální pro vaše plánování:
- Praktický formát A5
- Přehledný a dobře čitelný
- Vytisknete si jej jednoduše doma nebo v kanceláři
- Je úplně zdarma
Kromě toho, že jim uděláte radost, však také představíte své služby a zboží. Častěji se pak přihlásí k odběru vašich newsletterů, což je pro vás velká výhra. Emailový marketing se totiž ukazuje jako nejefektivnější způsob propagace.
Kalendář můžete také připravit pro vaše zaměstnance. Více je tak namotivujete v hektické adventní době. Ať už jej cílíte na zaměstnance nebo klienty vždy si dejte pozor na to, aby adventní kalendář nepůsobil nepatřičně. Měl by odrážet to, co vaše firma reprezentuje.
Nezapomeňte na propagaci samotného kalendáře
Pokud digitální adventní kalendář vytvoříte, nezapomeňte ho hojně inzerovat. Odkaz na něj by měl být umístěn na vašem Facebooku i ostatních sociálních médiích, které používáte.
Že se k němu zájemci dostanou snadno z vaší webové stránky, by mělo být samozřejmostí. Vysoké předvánoční tržby by na sebe neměly nechat čekat.
Pokud jste letos připravit digitální adventní kalendář nestihli, nesmutněte. Dobře plánujte a příští rok jej vytvořte s předstihem a nechte si čas na jeho propagaci.